news-details

Trabzon'da 3 bin kişiye aşure ikram edildi

Trabzon Büyükşehir Belediyesi, Muharrem ayı dolayısıyla 15 Temmuz Şehitler ve Hürriyet Parkı’nda vatandaşlara aşure ikramında bulundu. Etkinlik kapsamında yaklaşık 3 bin kase aşure dağıtıldı.

Programa Trabzon Büyükşehir Belediye Başkanı Ahmet Metin Genç, Köprübaşı Belediye Başkanı Ali Aydın ve çeşitli protokol üyeleri katıldı.

Başkan Genç, Muharrem ayının birlik ve beraberlik duygularını güçlendirdiğini belirterek, “Tüm vatandaşlarımızın Muharrem ayını kutluyorum. Bu günler kardeşliğimizin pekiştiği çok kıymetli zamanlardır” dedi.

 
  Hibya Haber Ajansı